Post Top Ad

středa 28. března 2018

Sex po porodu

Mám tady jedno takový ožehavější téma, a tím je sex po porodu. Vždycky jsem se bála, jak to bude vypadat, co budu cítit já, jestli chlap pozná rozdíl atd. Kdo nechce číst celej článek, tak zrychleně: první sex po porodu byl jak první sex vůbec s tím rozdílem, že budete pravděpodobně potřebovat lubrikáč a nebudete na to mít celou věčnost vzhledem k malýmu kazišukovi vedle v pokoji.

Všude se říká a píše, že se sexem po porodu by měly páry počkat až po šestinedělí, hlavně kvůli možnosti zanesení nějaké infekce (očistky) a taky aby ženská měla čas se tam dole dát do kupy. Jak jsou ale naše těla děsně individuální, tak i tenhle půst bude trvat třeba jen pár týdnů nebo taky i několik měsíců. Vy sama víte, jestli už jste ok nebo ne. Já teda počkala alespoň do tý doby, než přešly očistky, což se stalo cca 4 týdny po porodu. Natěšeně jsme s partnerem hupsli do postele hned, jakmile šel mlaďas spát. Bohužel, ačkoli mělo Papoušče podle dosavadního pozorování spát ještě min. 2 hodiny, jakmile na mě partner sáhl, vzbudilo se. Kazišuk prostě. Poté, co se scénář několikrát opakoval, usoudili jsme, že s malým doma to nepůjde a zajistili si hlídání venku. Tímto posílám velký dík mé mámě, která nám svými 3hodinovými procházkami s kočárem v podstatě zachránila sexuální život!

No a když už konečně byl ten příhodný čas, ničím a hlavně nikým nerušeni jsme se na to vrhli. Trochu to drhlo ... Ač bych dřív potřebovala spíš vysoušeč než zvlhčovač, díky kojícím hormonům to prostě už nešlo tak lehce jako dřív. Příroda všechno zařídila do posledního detailu (aby matka znova neotěhotněla dřív, než dostane prvorozené dítě všechno, co potřebuje). Nic, zůstali jsme u jiných praktik než u zásunu, nicméně při první příležitosti jsem koupila starej dobrej gel na prdel. Koho by to zajímalo, vybrala jsem si nějakej bio (vždyť už víte, jaká jsem bioeko teroristka :D) od firmy Intimate Organics, kterej stál nehorázných cca 900 Kč za 100 ml (snad nebudem potřebovat víc, proboha!) a koupit se dá v Erotic City. Je na vodní bázi (páč na mý venušiny kuličky se ten silikonovej dávat nesmí) a snáším ho naprosto v pohodě, stejně tak jeho účinek je dostačující ;)

Lubrikační gel Intimate Organics

Zas jsem teda jednou mrkla na mámu, že bysme potřebovali vození v kočáře, a šli na další pokus, tentokrát líp vybaveni. Jak jsem se cítila? Jako poprvý! Na začátku to celkem bolelo, museli jsme fakt hooooodně pomalu a opatrně. Pak už se to dalo, ale stejně žádná extra erotika. Upřímně, nechci si vůbec představovat, co zažívaj ženský s nástřihama a dalšíma libůstkama. Naopak závidím těm, které rodily císařem :D Co se týče chlapa, tak ten prej nezaregistroval žádnej rozdíl oproti stavu před, což je dobrá zpráva.

Od té doby samozřejmě proběhlo ještě několik seancí, většinou jen tehdy, když bylo Pézetko (PZ = paňár zkurvenej, myšleno ve srandě, samozřejmě!) pryč. Zatím jsem se bolesti při pronikání nezbavila, i když je to už lepší. Nebudu lhát, situace už začíná být kritická - Pézetko nás moc nenechá, venku je zima, takže nikdo nechce moc dlouho vozit. Večer, když usne, už jsme většinou oba tak vyřízený, že na nějakej sex nemáme ani pomyšlení. Já už tuplem ne, páč furt dost kojim a menstruaci nemam, takže hormon prolaktin, kterej je zodpovědnej za menší chuť na postelový hrátky, je stále aktivní. Teď navíc Papouščeti rostou zuby, takže vyžaduje mou neustálou přítomnost. Fakt se dost těšim na to, až se venku trochu oteplí a my ho zas budem moct šoupnout někomu schopnýmu na venčení, protože jinak si asi za chvíli partner najde milenku (pokud už jí nemá!) a ze mě se stane stará nerudná megera :D

To jsou vyhlídky, co?

Tipy:
  • Nejlepší je udělat si na první sex po porodu čas a hlavně klid, takže šoupněte dítě na pár hodin na hlídání, pokud máte doma taky takovýho zmeťoura, jako máme my.
  • Jestli doma nemáte, pořiďte lubrikační gel - dost pravděpodobně ho budete potřebovat.
  • Zkuste to na koně, alespoň ze začátku - můžete tak sama všechno kontrolovat a půjde to líp.
  • Občas vám asi nezbyde nic jinýho, než si sex prostě naplánovat. Jakkoli to zní hrozně, s dítětem to občas jinak nejde, tak s tím počítejte.



března 28, 2018 / by / 3 Comments

3 komentáře:

  1. Jsou to uz dva mesice od porodu. Po nastrihu, solidnim potrhani vevnitr, rozpadu stehu a znovusiti jsem na to stale nenasla odvahu. I pres neustale nalehani partnera, u ktereho bych ocenila vetsi pochopeni. Po takovem zazitku a stavu tam dole je to hodne o psychice a chce to cas a trpelivost. A asi vic jak jednu lahev vina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak update. O 14 dni pozdeji. Po delsi predehre to chtelo i tak hodne pomalu. Jizvy byly dost citit. Ale slo to. Horsi to bylo po sexu. Doufam, ze pres noc bolest odezni. Jinak pritel to mel s bonusem. Pry dvouminutovou mlecnou sprchou :D a dite se samozrejme probralo pred finalem.

      Vymazat
    2. Díky za koment, dodala jsi snad odvahu i těm, co to neměly jednoduchý. Snad se dneska ráno cítíš líp a příště už to bude bez bolesti! :) U mě bolest na začátku stále přetrvává, jsem zvědavá, kdy se to vrátí do normálu ...

      Vymazat