Post Top Ad

čtvrtek 1. února 2018

Jak utajit těhotenství


Někdo svůj jiný stav roztroubí do všech stran hned po prvním pozitivním testu, jiní si tuto novinku nechávají nějaký čas pro sebe. Já jsem trochu pověrčivá, a tak jsme se rozhodli počkat s oznámením až do prvního "velkého" ultrazvuku, který se provádí ve 3. měsíci a který vám prvně řekne, jestli dítě nebude mít nějakou velkou vadu. Jenže jak to ututlat?

1. měsíc se většinou nemusíte nijak extra snažit, protože to sami nevíte :D Já takhle první měsíc vyrazila hýřit do Norska, kde jsem si užívala saunu a tonic + jakejkoliv alkohol, co tekl. Problém nastává poté, co se TO dozvíte a je vám jasný, že ten tonic, alkohol ani saunu už prostě nedáte. Já to měla ve 2. měsíci celkem jednoduchý, protože mě čekaly státnice. Takže výmluva byla celkem jasná - nemůžu nikam chodit, protože se musím učit. Univerzální výhovorka, která vydržela celý měsíc. Sice si o mně všichni mysleli, že jsem neskutečnej šprt, když nikam nechodím už měsíc před dnem D, já ale věděla své. Takhle jsem se vymluvila jak z nejrůznějších chlastaček, tak i ze sauny, kam se v prvním trimestru nedoporučuje chodit. Jakmile jsem dala státnice, roztočil se kolotoč dalších výmluv a triků:

  • Odjet pryč - abych se vyhla všem těm pozváním na zapíjení inženýra (státnice se přece musí pořádně zapít!), naplánovali jsme s přítelem wellness víkend ihned po státnicích. Na otázku: "Kdy to půjdem zapít?" jsem tedy vždy odpovídala: "Po státnicích jedem na wellness, tak se domluvíme někdy potom."
  • Objevovat se na veřejnosti s chlastem - konkrétně u mě by každý hned rozšifroval vetřelce v břiše podle toho, že nepiju. Proto jsem si v prvním trimestru dávala záležet na tom, aby mě co nejvíc lidí vidělo s chlastem (i když jsem ho třeba ani nepila). To jsem podpořila i tím, že jsem publikovala na sociální sítě fotky, kde držím nejrůznější alko nápoje (nebo ty, které tak alespoň vypadaly :D).
  • Nenápadná náhrada alka - když už musíte někam jít a pít, můžete se třeba domluvit s číšníkem, aby vám nalejval nealko pivo do normální sklenice (bacha na to, když je v hospodě víc číšníků!). Místo červenýho vína se dá pít džus z černýho rybízu. Ať vám ale nikdo nečuchá ke sklenici nebo nedej bože neochutnává! Nealko koktejly jsou taky super varianta, páč nikdo nepozná, že v nich neni ani kapka chlastu. Jen vás nikdo nesmí slyšet, když objednáváte :)
  • Nemoc - klasickou výmluvou tajících těhotných je nemoc, a to jakákoliv. Viróza, abyste nemusela do sauny, antibiotika na zánět močáku, abyste nemusela chlastat ... 
  • Volné oblečení - pokud jste těhotná v létě, je to horší, ale i tak se dá vzít na sebe třeba volná košile (protože v tom pařáku je to to nejpříjemnější, co si na sebe může člověk vzít, že jo!). V zimě jsou super volné svetry, které jsou navíc už pár sezón děsně in! Chce to ale najet na tenhle styl šatníku ještě předtím, než do toho vlítnete, páč pokud normálně nosíte samý mega upnutý hadry a najednou na sebe navlečete oversized svetr, garantuju vám, že si toho někdo všímavý všimne.
  • Prohlášení, že nechcete děti - tohle už je vyšší dívčí, protože vyžaduje plánování dopředu. Já třeba vždycky prohlašovala, že nechci děti. Časem jsem to osekala na "Někdy jo, ale teď je ještě strašně brzo." No a tenhle standard jsem si udržovala až do poslední chvíle, takže nikoho ani nenapadlo, že bych mohla být v tom, když jsem přece byla jedna z těch, kdo chce ještě dělat kariéru ;)
  • Tuny korektoru - já měla v prvním trimestru děsný kruhy pod očima, takže jsem nakoupila pořádnej korektor a bez něj se nikam nehla.


Jak schovat zvětšující se prsa neumím poradit, páč mně nevyrostlo vůbec nic :( Tak možná některá z vás ví, jak na to?
února 01, 2018 / by / 3 Comments

3 komentáře:

  1. "nemůžu pít, řídím, jo, vím, že bydlím tady za rohem, ale musím přeparkovat auto"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, na to jsem skoro zapomněla! Auto je taky dobrá výmluva! Aneb choďte pařit co nejdál od domova. Nebo se přestěhujte na vesnici :D

      Vymazat
  2. Naprosto boží je i vynález nealkoholického vína. Sklenička je pořád plná, a klidně si může někdo čuchnout i ochutnat. Na jednom pohárku nikdo nepozná, že v tom není alkohol. Poctivě odzkoušeno i ve vinařském maloměstě. :D

    OdpovědětVymazat