Post Top Ad

úterý 5. prosince 2017

Přibírání v těhotenství: 3. trimestr

Už je to nějakej ten pátek, co jsem slibovala report ohledně mého přibírání v průběhu 3. trimestru. Tak je konečně tady!

Celý 7. měsíc jsem měla pocit, že moje tempo růstu je vražedné a že nědělám nic jiného, než vyhazuju trička, která jsou mi malá. Jak se váha do té doby šoupala tak nějak rozumně pomalu, tak úderem 3. trimestru mi každý týden ukazovala o cca 400g víc. Mezi 28. a 29. týdnem to šlo dokonce skokově o 1,3 kg nahoru! Jelikož jsem pořád neměla přibráno nijak extra moc, nevadilo mi, že takhle rychle rostu, jen jsem se trochu bála strií, protože přece jen takový rychlý rozpínání by nemusela kůže dát. Ve 35. týdnu, tedy víc než měsíc před termínem porodu, jsem vážila 62,3 kg. Už jsem si myslela, že se dostanu třeba až k 70 kg na konci těhotenství, nicméně to se nestalo. Týden na to došlo opět k lehkému poklesu váhy na 61,7 kg. Ačkoli břicho stále rostlo, pomyslná ručička váhy už nahoru nešla. No a na začátku 37. týdne byl veškerému přibírání konec, protože se Papoušče rozhodlo vylézt :)

Moje maximum tedy bylo 62,3 kg, což znamenalo váhový přírůstek cca 6 - 7 kg.

Ano, je to málo. Ne, opravdu jsem nedělala vůbec nic pro to, abych nepřibrala víc.

Tady jsou pro porovnání fotky toho, jak to vypadalo vždy na konci trimestru (teda ten 3. úplně dokončenej nebyl, no):

prosince 05, 2017 / by / 0 Comments

Žádné komentáře:

Okomentovat